lunes, 21 de septiembre de 2015

CONCIENCIA SILÁBICA - COLEGIO

Estos días estuve elaborando material para trabajar en los talleres de estimulación del lenguaje oral en Educación Infantil.

Uno de estos materiales trata del refuerzo de la conciencia silábica. En este caso elaboré el material utilizando vocabulario del colegio. Se puede descargar tanto en gallego como en castellano.

¿Cómo trabajar con estas fichas? ¡Muy fácil! Los niños y niñas tienen que colocar un gomet o pegatina por cada sílaba que tenga la palabra. Para comprender lo que son las sílabas, utilizaremos las palmadas.

Por ejemplo: CASA - Dos palmadas, dos sílabas, dos gomets.

Podéis descargar el material, que consta de 4 hojas, en la siguiente imagen:
Aquí podéis ver cómo trabaja una de mis alumnas:


¡Feliz lunes!
Estes días estiven elaborando material para traballar nos talleres de estimulación da linguaxe oral en Educación Infantil.

Un destes materiais trata do reforzo da conciencia silábica. Neste caso elaborei o material utilizando vocabulario do colexio. Pódese descargar tanto en galego coma en castelán.

Como traballar con estas fichas? Moi fácil! Os nenos e nenas teñen que colocar un gomet ou adhesivo por cada sílaba que teña a palabra. Para comprender o que son as sílabas, utilizaremos as palmadas.

Por exemplo: CASA - Dúas palmadas, dúas sílabas, dous gomets.

Podedes descargar o material, que consta de 4 follas, na seguinte imaxe:
Aquí podedes ver como traballa unha das miñas alumnas:



Feliz luns!

No hay comentarios:

Publicar un comentario