lunes, 28 de septiembre de 2015

REGISTRO DE LAS ACTIVIDADES

¡Hola a todos!

Empezamos la semana organizando un poco el trabajo de aula.

En este caso hice una hoja de registro para llevar un control de las actividades que hago en los talleres de estimulación del lenguaje oral en Educación Infantil. Este año tengo 6 grupos, por lo que es necesario llevar este control para asegurarse de trabajar todos los objetivos propuestos al inicio de curso, si no lo hago así, se me olvidan cosas ¡y me hago un lío tremendo!

Esta es la plantilla que utilizo yo, he puesto todas las semanas del primer trimestre, menos la primera ya que no hubo taller. En cada semana escribo las actividades, material u objetivos que trabajé.

¿Cómo lo hacéis vosotros?
¡Que tengáis una buena semana!
Ola a todos!

Comezamos a semana organizando un pouco o traballo de aula.

Neste caso fixen una folla de rexistro para levar un control das actividades que fago nos talleres de estimulación da linguaxe oral en Educación Infantil. Este ano teño 6 grupos, polo que é necesario levar este control para asegurarse de traballar tódolos obxectivos propostos ao inicio de curso, se non o fago así, esquécenseme cousas e fágome un lío tremendo!

Esta é a plantilla que emprego eu, puxen tódalas semanas do primeiro trimestre, menos a primeira xa que non houbo taller. En cada semana escribo as actividades, material ou obxectivos que traballei.

Como o facedes vós?
Que teñades unha boa semana!

2 comentarios:

  1. Paréceme unha estupenda forma de organizar o traballo, Carlota. Seguro que te funciona perfectamente. Un saúdo.

    ResponderEliminar