miércoles, 19 de abril de 2017

¡CHAPATRÓN!



¡Hola!

En mi última visita a Tiger me hice con este juego:


Es una especie de diana imantada, con chapas en lugar de dardos.

Le llamamos "Chapatrón" y consiste en tirar las chapas, y según en qué número caigas tienes que hacer una u otra cosa. A mi me da mucho juego porque para cada niño le escribo unas instrucciones.

Por ejemplo, para mis alumnos con disfonía he preparado estas:
Como veis, podéis poner las que queráis. En la 25, la más difícil, les he puesto que ganan un lacasito porque les gustan bastante y suelo tener en mi clase, aunque no soy muy amiga de dar chuches.

Para otra de mis alumnas he preparado este:

Lo dicho, ¡hay miles de opciones!

El juego les encanta y es una forma de hacer los ejercicios de forma lúdica.


¡Saludos!
Ola!

Na miña última visita a Tiger, comprei este xogo:


É unha especie de diana imantada con chapas no lugar de dardos.

Chamámoslle "Chapatrón" e consiste en tirar as chapas, e segundo o número no que caias tes que facer unha ou outra cousa. Dame moito xogo porque para cada neno escríbolle unhas instruccións.

Por exemplo, para meus alumnos con disfonía preparei estas:

Como vedes, podedes poñer as que queirades. Na 25, a máis difícil, púxenlles que gañan un lacasito porque gústanlles bastante e suelo telos na miña clase, aínda que non son moi amiga de dar chuches.

Para outra das miñas alumnas preparei este:

O dito, hai miles de opcións!

O xogo encántalles e é unha forma de facer os exercicios de forma lúdica.


Saúdos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario